A
-
Abdelbaky, Souror Mohamed
تطبيقات إخفاء الهوية عبر مواقع التواصل وعلاقتها بإدراك مفهوم حرية الرأي دراسة حالة على تطبيق صراحة [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 276-307]
-
Abdella, Azaa Abdelazeez
:عوامل تشكيل الصورة النمطية للمرأة العربية المسلمة في الإعلام الغربي دراسة من منظور النخبة الأكاديمية العربية [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 1-78]
-
Abdelwahab, Nglaa Gaffar
تفضيلات متابعة جمهور إقليم شمال الصعيد للأخبار المحلية عبر وسائل الإعلام الجديدة [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 117-167]
-
Al-Araby, Eslam Ahmed
The discourse of the Arab and Iranian electronic press on sectarian conflicts (Sunni - Shiite) in Syria - Yemen and Iraq [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 258-311]
-
Alkahtany, Ziad
The use of social media platforms in following up documentary films and their relationship to the development of national identity among Saudi university students [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 415-450]
-
Almomany, Aya Hassan
The repercussions of employing artificial intelligence techniques in the media content industry From the point of view of Jordanian media experts [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 312-337]
-
Alqorny, Mohamed
The use of social media platforms in following up documentary films and their relationship to the development of national identity among Saudi university students [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 415-450]
-
Al shereef, ٌRehab Tharwat Mohamed
القيم والسلوكيات التي تتضمنها المسلسلات الأجنبية على منصة نتفليكس وعلاقتها بالشباب المصري [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 168-239]
-
Altayeb, Abdelazeez
The use of social media platforms in following up documentary films and their relationship to the development of national identity among Saudi university students [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 415-450]
-
Atta, Hala Aboud
تعرض الشباب المصري لخاصية البث المباشر عبر موقع الفيس بوك وعلاقته بمصداقيتها [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 240-275]
-
Awad Elblasy, Esraa Mohamed Sabry
An analytical vision at women`s issues (Emirati Zahratalkhaleej, Saudi Arabia Sayidaty and Egyptian Nesf El Donya) [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 491-530]
-
Ayman, Abdala
The use of social media platforms in following up documentary films and their relationship to the development of national identity among Saudi university students [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 415-450]
B
-
Badr, Hamed Abd El Rahman Hamed
Terrorism and Intellectual Extremism in Egypt: An Analytical Study on Satellite channels oriented in Arabic [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 119-146]
-
Bayoda, Mona Gamal
الوعي بمبادئ التربية الإعلامية وعلاقته بمواجهة الوالدين لمخاطر المثلية الجنسية عبر المضامين الرقمية الموجهة للأطفال. [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 602-708]
E
-
El-Desoqy, Saeed Abd El-Monem
Media treatment on the websites of Western news agencies directed to Arabs for the Israeli war on Gaza 2023: a comparative analytical study [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 45-118]
H
-
Hassan, ِ Ahmed Gamal
تطبيق التربية الإعلامية الرقمية و أثرها على تنمية مهارات إنتاج الرسائل الإعلامية لدى طالبات الجامعة [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 1-44]
-
Hassan Mohammed, Ahmed Gamal
تطبيق التربية الإعلامية الرقمية وأثرها على تنمية مهارات إنتاج الرسائل الإعلامية لدى طالبات الجامعة [(Articles in Press)]
K
-
Khaled, Alshymaa Sobhy Mohamed
The Egyptian public's reliance on traditional and new media during crises A comparative study of the application to the Covid 19 pandemic [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 738-829]
M
-
Magdy, Shaymaa Mohamed Mohsen
دور مديري المبيعات في بناء هوية العلامة التجارية دراسة من منظور الاتصالات التسويقية المتكاملة [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 308-385]
-
Mahrous, ٍSammar
Writing techniques for children according to Samah Abu Bakr Ezzat Analytical study on selected models [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 364-414]
-
Mohamed Abdel tawab, Nourhan
Digital platforms address women's empowerment issues and their relationship to the level of Contact presence of its users [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 338-363]
-
Mosleh Mohamed, Moustafa
دوافع استخدامات وزارة الخارجية العراقية لوسائل الإعلام الرقمي في التواصل مع العراقيين في الخارج [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 451-490]
N
-
Nosyrat, Ziad Tayseer Ibraheem
The intensity of the Jordanian public's dependence on dramatic content through digital platforms in shaping its attitudes towards Jordanian societal issues [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 531-601]
S
-
Safyeldeen, Pasant
استخدام المرأة للمحتوى الدرامى بالمنصات الرقمية وتأثيره على الهوية الاجتماعية [Volume 1, Issue 1, 2024, Pages 79-116]
-
Shantawy, Sara Mohamed
The repercussions of employing artificial intelligence techniques in the media content industry From the point of view of Jordanian media experts [Volume 1, Issue 2, 2024, Pages 312-337]
Your query does not match with any item